Oh, what a week!

Ik begin mijn weg ook zakelijk steeds beter te vinden in IJsselstein. Zo ben ik sinds een tijdje als vrijwilliger betrokken bij de vereniging voor ondernemers in de binnenstad met als herkenbare naam: InIJsselstein. Ik heb hen begeleid bij de ontwikkeling van een social media strategie en een duidelijk doel daarvan is: promotie van de winkels in de binnenstad…

In de stijl van voor In IJsselstein

Social Media content

Lekker een dagje shoppen kan namelijk perfect InIJsselstein, auw, mijn portemonnee beaamt dat. Ik ging samen met Nicole Rijnders op pad om dit te bewijzen en wat hadden we het leuk (wij delen een liefde voor mode én IJsselstein). Na de shopsessie creëerde ik de content voor Social Media, hier kan ik mijn passie voor beeld en tekst helemaal in kwijt. Het klopt gewoon!

Brokking Vloerkledenspecialist

Interieurinspiratie voor Vloerkledenspecialist.nl

Afgelopen week was ik ook nog op pad met de heren Brokking, vader en zoon runnen een mooi familiebedrijf hier in IJsselstein, zie case. Wij bezochten de woonbeurs en deden daar naast een aantal mooie kleden, vooral een hoop inspiratie op. Dit verwerkte ik weer tot een blog over de herfsttrends en content voor Social Media.

Social Media Workshop voor Baars Bloembinders

Angela Baars is een van de eerste klanten die ik hier in IJsselstein heb mogen verwelkomen. Met een moeder als bloemiste ben ik ook zelf een groot fan van bloemen en planten, oh en die geur in een bloemenzaak roept zoveel mooie herinneringen op! Een super goede match dus. Ik begeleid Angela in het traject naar een nieuwe website en mocht afgelopen week haar team trainen op het gebied van Social Media. Daar geniet ik zelf ook zo van!

Ik vind het heel leuk als ik mijn kennis kan inzetten om anderen te helpen en met een training zie je af en toe gewoon bijna letterlijk het lampje aanspringen: “hé die volg ik, ik heb een idee en wat is dit leuk”. Dat smaakt dus iedere keer weer naar meer.

Toine Klerks, Wim Steen en Maartje Krijnen

Tijd om de week af te sluiten

Aan het eind van de week mocht ik nog met de marketing strategie voor stichting Basketball Experience NL verder. Goed om op een brede manier betrokken te zijn en zeker bij zo’n mooie organisatie. Je kunt je wel voorstellen dat ik het weekend dus met veel energie in ga. Ik prijs mijzelf gelukkig dat het zelfstandig ondernemerschap ook in een nieuwe stad succesvol voortgezet kan worden. Dank aan al mijn fijne klanten en geniet van het weekend!

Plaats een reactie